Login
Login
Vul hieronder uw e-mailadres en wachtwoord in om in te loggen
Job Search Agent
Maak een Job Search Agent en ontvang nieuwe vacatures per e-mail.

Dafenan, shiftleader Contact Center

Wanneer ben je bij BCC begonnen?

Op 1 december 2008.

Wat herinner je je nog van de sollicitatieprocedure?

Ik was blij dat ik op gesprek mocht komen, maar was tegelijkertijd ontzettend zenuwachtig. Toen het gesprek begon verdwenen die zenuwen gelukkig als sneeuw voor de zon.

Waarom heb je gekozen voor BCC?

Ik kende BCC als klant, en het leek me een betrouwbare en zelfverzekerde partij. Gelukkig is die eerste indruk juist gebleken.

Welke functies heb je gehad?

Ik begon eind 2008 als callcenter agent. Nu ben ik shiftleader, en kan ik alle ervaring die ik de afgelopen jaren in mijn contacten met onze klanten heb opgedaan gebruiken om mijn team aan te sturen.

Uit welke werkzaamheden bestaat je functie?

Ik stuur de agents aan en fungeer als vraagbaak. Daarnaast verzorg ik rapportages.

Wat is het meest uitdagende aan je werk?

Het in balans brengen van kwaliteit en kwantiteit. Aan de ene kant probeer ik ervoor te zorgen dat er zoveel mogelijk telefoontjes in zo weinig mogelijk tijd beantwoord worden. Maar natuurlijk mogen de gesprekken niet afgeraffeld worden, moeten de klanten van de juiste informatie worden voorzien en staat klantvriendelijkheid altijd op de eerste plaats.

Waar staat BCC volgens jou voor?

Voor de beste prijs, maar dan wel gekoppeld aan de beste service. Een medewerker van BCC moet altijd bereid zijn om de klant te helpen.

Welke tip zou je een nieuwe collega geven op zijn of haar eerste werkdag?

Ik vertel nieuwe agents altijd dat onzekerheid en zenuwen volkomen logisch zijn, maar dat je er niets aan hebt. Als een klant merkt dat je onzeker bent, maak je het jezelf alleen maar lastiger. De truc is die gevoelens uit te schakelen, al is dat natuurlijk gemakkelijker gezegd dan gedaan.

© werken bij  BCC elektro-speciaalzaken B.V.  2017
Mijn vacatures