Login
Login
Vul hieronder uw e-mailadres en wachtwoord in om in te loggen
Job Search Agent
Maak een Job Search Agent en ontvang nieuwe vacatures per e-mail.

Linda, caissière/verkoopadviseur

Wanneer ben je bij BCC begonnen?

Op 15 juli 2005 ben ik als caissière aan de slag gegaan.

Wat herinner je je nog van de sollicitatieprocedure?

Een vriend van me werkte bij BCC. Hij heeft een goed woordje voor me gedaan toen ik op zoek was naar een nieuwe baan. Omdat ik een goede indruk wilde achterlaten, maar ook omdat ik mijn 'kruiwagen' niet teleur wilde stellen was ik tijdens het sollicitatiegesprek heel erg nerveus. Gelukkig verdwenen de zenuwen halverwege en heb ik blijkbaar toch een goede indruk achtergelaten.

Waarom heb je gekozen voor BCC?

In onze regio is BCC een begrip. Je weet als klant waar je aan toe bent, en die duidelijkheid zocht ik ook in een nieuwe werkgever.

Welke functies heb je gehad?

Ik ben begonnen als caissière. In die tijd kwam ik nog nauwelijks achter de kassa vandaan. Intussen ben ik ook regelmatig in de winkel te vinden om onze klanten te adviseren.

Uit welke werkzaamheden bestaat je functie?

Als caissière ben ik het laatste aanspreekpunt van de klant en moet ik zorgen voor een kloppende kassa. Daarnaast richt ik ook de schappen in en sta ik in de verkoop. Lekker afwisselend dus: elke dag is weer verrassend.

Wat is het meest uitdagende aan je werk?

Het klinkt cliché, maar het meest uitdagende is om ervoor te zorgen dat de klantervaring optimaal is. Zeker als ik op de drukke dagen achter de kassa zit, ben ik het laatste contact met de klant. Dan ben ik dus voor een belangrijk deel verantwoordelijk voor het gevoel waarmee deze klant naar huis gaat.

Waar staat BCC volgens jou voor?

Voor service en een goede prijs. Voor mij persoonlijk is BCC bovendien een fijne en flexibele werkgever. Toen de eerste geboren werd, wilde ik graag parttime gaan werken. Dit was geen enkel probleem en BCC dacht op alle fronten met mij mee. En toen ik aangaf dat ik wat meer uitdaging zocht, mocht ik mij in de verkoop gaan bewijzen.

Welk aspect aan je werk vind je minder leuk?

Als ik dan echt iets moet noemen, dan is het niet altijd even leuk dat ik hier samen met de vestigingsmanager altijd als laatste wegga. Helaas kan dit niet anders: de kassa kan pas worden opgemaakt als de winkel dicht is, en ik ben de enige die eventuele verschillen kan achterhalen.

Waarin verschilt BCC van andere werkgevers?

Het is hard werken bij BCC, maar anders dan bij eerdere werkgevers heb ik nooit het gevoel dat ik er alleen voor sta. Alle collega’s, ook die bij logistiek, op het hoofdkantoor en in de bezorging, werken hard, met allemaal hetzelfde doel: tevreden klanten, die graag bij BCC terugkomen om hun volgende aankoop bij mij af te rekenen.

© werken bij  BCC elektro-speciaalzaken B.V.  2017
Mijn vacatures