Hoe ziet een dag op het werk eruit voor jou?
“Ik begin meestal om 9:00 uur. Dan check ik als eerst hoe de dag ervoor was gegaan qua omzet voor mijn leverancier. Mijn leverancier is AEG. Ik bedenk content voor nieuwe modellen van mijn merk, zodat deze online kunnen komen. Ik ben ook veel bezig met rapportages en data interpreteren. Daarnaast moet ik ook nadenken hoe ik wil dat een campagne eruit komt te zien. Maar vooral heb ik veel meetings. Ik ben telkens de verwachtingen van BCC en AEG aan het managen. Ik ben natuurlijk echt die spin in het web die beide partijen tevreden te houden. Dat is ook wel een hele grote uitdaging!”
Wat vind je het leukst aan je werk?
“Het relatiemanagement. Wat wil AEG en wat wil BCC? Hoe kunnen we elkaar in het midden tegenkomen? Dat vind ik onwijs leuk. Ik heb binnen BCC ook veel contact met meerdere afdelingen, zoals Category Management en met Marketing. Bij AEG heb ik ook verschillende contactpersonen, zoals de accountmanager en de Trade Marketeer. Om dan met zijn allen te werken naar het gewenste resultaat, dat vind ik het allerleukst.”
Wat vind je typerend aan BCC?
“Typerend binnen BCC is dat alles mogelijk is zolang je zelf initiatief toont en een goed onderbouwd plan hebt. Dat is ook de reden waarom ik bij BCC ben gaan werken. Tijdens mijn sollicitatiegesprek werd al gezegd dat ze openstaan voor nieuwe ideeën en dat sprak mij heel erg aan. Ook vind ik het heel erg leuk dat BCC er hard aan werkt om op het online vlak steeds sterker te worden en dat ik daar onderdeel van mag zijn.”
Hoe is de sfeer op jouw afdeling?
“Wij zeggen zelf altijd dat wij het leukste team hebben, ondanks dat we allemaal voor een andere leverancier werken. We zijn wel heel erg ondersteunend naar elkaar en we kunnen elkaar ook goed om hulp vragen. Het is een jong team en we hebben dezelfde interesses, dus het is ook leuk om af en toe even over het weekend te kletsen.”
Wat wil je nog leren?
“Wat niet? Deze functie is heel breed, dus het duurt sowieso wel een tijdje om de functie helemaal eigen te maken. De truc is nu om de diepte in te gaan en ik ben nu heel erg bezig met de diepte in te gaan op het gebied van data analyseren. Maar ook op marketing zou ik nog wel een verdiepingsslag willen maken. Dit zijn nog mogelijkheden binnen mijn huidige functie en anders zou ik natuurlijk altijd kunnen kijken voor een andere functie binnen BCC.”
Voor een goede werking van deze website worden cookies gebruikt. Cookies zijn kleine (tijdelijke) tekstbestanden die door je browser worden opgeslagen. Zo maken we gebruik van functionele cookies om je instellingen te onthouden en van analytische cookies om het gebruik van de website anoniem te analyseren en te verbeteren.